Cup

Uhh jag e trött..
Gick upp kvart i 7 imorse för att göra pastasallad och förbereda för cupen vi hade idag..
Samling 8.00 och första matchen var kl 10 i Råå.
Vi vann 2 och förlorade 3 så vi gick inte vidare..
Åkte hem vid 5 och stack direkt till svärmor som passade Felizia..
Blev även bjuden på tacos  innan jag och snuttan gick hem.

Vilket väder vi  har fått till Malmö..
Det började snöa igår och efter jobb startade inte min bil.
Åkte med Sanna till pappa och sen blev det stallet.
Hade Titan och det gick bra =D
Efter stallet körde jag i typ 30 hela vägen hem.
Hade inga brillor och sikten  + underlaget var inte  det bästa..
Det gick bra iaf.
Pappa körde mig till Lena o Per.
Pontus och  hans mormor och morfar var där för att fira Per i  efterhand.
När vi skulle gå hem stack Pontus iväg för att hämta pengar men han kom inte så långt.
Våra slitna sommardäck i kombination med en hal isbacke var inget  vidare..
Han kom inte upp för backen utanför garaget och fick köra in igen..
Han försökte nog 5-6 gånger men gled bara ner igen.
Skit äckligt.
Hände en gång imorse också när han skulle lämna mig på fotbollen.

Förövrigt är snön så mysig.
Vitt överallt och det är så vackert, =)

Nu deckar ja snart..
Slut i kroppen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback