Uppe med tuppen!

Jag har världens segaste data.

Gomorron.
Imorse vaknade jag halv 8.
Innan klockan ringde med andra ord..
Jag gjorde frukost åt Felizia och väckte Pontus.
Vid 8 körde vid till City Gross och storhandlade hehe.
Galet, men jag var tvungen att ha lite saker så fort som..
Vi fick shoppat och sen körde vi till Pontus jobb. 
Han började 9.
Efter det lämnade jag snutt på dagis..

När jag kom hem fick jag p-plats efter en stund, tur, och sen bar jag upp alla 5 kassar.
Blä, tungt.
Var helt svettig när jag kom upp. Svinvarmt ute.

Felizia ska hämtas på dagis kl 12, och då ska vi träffa Nettan och hennes bebis! =)
Inte sett den lilla än så det är på tiden hehe.
Ska ta en promenad i det fina vädert.
Och min lilla ängel älskar ju bebisar så =)

Ikväll är det jobb 17-20...
Flash igen, ska vara med på en stängning..
Sen är jag redo att börja där, hmmm..
Och mitt minne som är så kaaasst.. Mkt att komma ihåg, men de löser sig =D



Ska äta lite och fixa till mig..


Josse
Hoppas du mår
bra.... Hör av dig snarast!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback