Lördagkväll..

Godkväll sweethearts..
Jag sitter och kikar på Eurovision..
Faktiskt en del bra låtar, men jag har ändå ingen riktig koll.
HEJA SPANIEN haha..
I love salsa =D
Charlotte och Sverige är faktiskt bra men det är knappt lönt att titta längre för alla länder röstar på samma land, år efter år..
Hur bra eller dåliga de än är..
Se bara det bidraget som vann förra året. Ehm?
Tråkigt.
Jag älskar Schlager i vanliga fall men denna tävlingen borde nog döpas om till "Minst kläder vinner" (Elins ord).
Och man kan inte annat än hålla med.

Aja. Orkar inte ens lägga ner energi på att gissa vem som vinner. Får se vem som har mest grannländer med i tävlingen.De vinner.



Nu sitter jag förresten i mitt nya hem. Eller jag ligger i soffan, med laptopen i knäet =D
Snuttan nannar bredvid mig.
Baby är ute och ränner, hoppas han kommer hem snart och är relativt nykter.
Ska upp tidigt imorgon och städa det sista i min lägenhet..
Hade gärna velat åka förbi Ribban, det är Fälttävlan där..
Men jag tror inte jag hinner.
Hade även velat se Kvarnby-Löberöd som är kl 11.....
Wellwell.
Vi är dåliga på att planera, jag och Pontus, och nu får vi det i nacken.
Thats life.


Imorgon måste vi även packa inför Barcelona. Åker på MÅNDAG ju hehe.
Oh orkar inte ens tänka på allt förberedande o så haha..
Men nästa vecka är det SEMESTER.
Kommer sakna snutten..ouch..

Köpte detta till henne igår..

image167image168

Kommentarer
Postat av: Elin

öööversöta kläder! rikigt tuffa ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback