Blogg-stop i helgen.

Min blogg har inte funkat i helgen så jag skriver lite nu!

I fredags jobbade jag mellan 12 och halv 5..
Blev hämtad av Sara på jobb sen stack vi till stallet..
Red Verona i parken, gick inget vidare =/
Efter stallet duschade jag hos pappa sen hämtade vi Snuttis och pappa lämnade oss hemma.
Pontus åkte iväg med sina kompisar till Jönköping under fredags-eftermiddagen..

I lördags blev det beachen med Lena, Pilla, Jennie och Felizia.
Vi åkte till Lomma och där är bara sååå fint!
Var där mellan ca 11 och 3..
På vägen hem somnade min lilla docka och när vi kom hem deckade även jag .. haha..
Råkade sova lite föör mkt..
Vaknade först vid 5, halv 6 och då var det dax att laga mat..
Snuttisen och jag åt och sen gick vi ut..
Gick till affären och förbi lekplatsen på vägen hem.
När vi kom hem igen blev det ett bad och sen såg vi på Pippi till Felizia somnade..
Hon e så mysig.. Ligger och håller om en, kramar och pussar en och är så gooo.. ♥

Igår gick vi upp vid halv 9 tiden.. Åt frukost och sen hämtade mamma oss runt kvart i 10. Vi skulle på Loppis i stallet!! =)
Fyndade ingenting, är inte så bra på sånt med Loppis grejor (är mest kräsen), men det jag såg framemot var när Felizia skulle rida =) haha..
Först vågade hon inte, men hon ville ändå tillslut..
Och sen ville hon såklart inte hoppa av hästen. Sötnosen.
Har bilder som jag ska lägga in när mamma skickat dem =)
Efter stallet åkte vi till pappa och vilade en stund, sen bar det av mot Sövde - kalas hos mina kusiner i deras stuga.
Helt underbart väder.
Fast det har det ju varit hela helgen, man kan inte annat än njuta =)

Nu är Felizia på dagis.
Hon ska hämtas 12 igen och när Pontus slutat jobb ska vår lilla familj åka till stranden.
Pontus skickade ett fint sms imorse att jag skulle fixa till lite picknick så vi kunde åka iväg efter hans jobb, och det säger man inte nej till =)

Jag ska lägga upp bilder från 26 april, EMD, också.
Gabbi - jag har fått dem nu! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback