Våffeldagen

Goddagens..
Vädert är vackert, solen skiner och det är rätt vindstilla.
Skönt!

Imorse var jag och snuttis på BVC.
Hon vägdes, mättes och fick vaccination mot Påssjukan, Mässlingen och Röda Hund (tre i en alltså..).


 


Felizia blev ledsen när hon fick sprutan, men det är förståligt, själv hatar jag sprutor =(
Det gör ju ont...
Jag behöver också vaccineras för jag har inte tillräckligt skydd mot Röda Hund. När jag blir gravid igen kan fostert skadas ordentligt om jag drabbas av Röda Hund. Inget kul!
Skulle fixa det när jag ammat klart, men jag har fortfarande inte fått tummarna loss och gjort det.
Usch.



Ringde nyss polisen..
Riktig ångest att lyfta luren.
Vill inte bli påmind om det som hände.
De sa att jag skulle återkomma i slutet av veckan men jag var tvungen att anmäla det till försäkringsbolaget.
Jag har fortfarande inte kört bil sen olyckan. Vet att jag borde men undviker det helst.
Och det är ångest att åka förbi olycksplatsen..
Ska jag köra bil där igen så kommer jag ta en annan väg...



Igår spelade vi match och vi förlorade vår första match för året (?).
Iaf första matchen med Jörgen.
Han var inget vidare glad, och jag var skitsur på mig själv.
Spelade dåligt.
Kom in som högerback i slutet av första.. Många felpass och dålig kondis.
I slutet av andra spelade jag mittback igen - kändes genast bättre.
Men man märker när tränaren är nöjd och inte..

Idag är det Våffeldagen.
Har dock inte planerat att äta några, men vi får väl se =)



Jag och Pontus tänkte åka förbi hans jobbkompis som fått barn ganska nyligen.
En liten Noah.

Ska hämta Felizia på dagis nu.


[OBS, detta skulle publiseras vid 11.30 idag.]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback