Städa, ansiktsmask och Darin

Nu har jag varit duktig och dammsugat här hemma..
Behövdes VERKLIGEN!
Håller på att tvätta också..
Det är verkligen kanon att ha tvättmaskin i lägenheten!
Hade nog inte orkat utan den, bara för man är så lat hehe..

 



Jag har kletat på mig en ansiktsmask nu, kände att den inte behövde ligga och skräpa i badrumsskåpet mer =) hehe..
Måste få ordning på min hud, så jag hoppas det hjälper lite iaf!
Gick bort och solade innan idag, vädert var verkligen kanon - lite kallt men skönt.
Förhoppningsvis fick jag lite färg
Längtar dock till våren och sommaren!

Har tänkt diska om en stund, men först ska jag skölja bort ansiktsmasken och bada lite..
Måste betala räkningarna med, har inte gjort det än..

Om någon timme åker jag till mina älsklingar..
Ska käka tillsammans, något förslag på vad?
Jag har ingen direkt hunger och är inte sugen på något speciellt.



Lyssnade precis på Darin.. Haha..
Kommer ihåg alla turer jag och Carro haft efter honom, heelt sjukt.
Och nu kan jag knappt förstå att jag ens jagat honom så mkt :D hahaha..
Men men, han e säkert bra, eller hur Carro?!? ;0)

Kommentarer
Postat av: Carro

Han e ju bäst :P HAHA

2008-03-25 @ 21:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback