Snö =S

Jag är chockad och förvirrad.....!!!!!!!!
Helt plötsligt - från ingenstans - har vi SNÖ...
Det har snöat lite lätt från och till hela kvällen, men när vi körde från Saras jobb snöade det riktigt mkt..
Och nu är marken vit..
Imorse var det strålande sol och klarblå himmel - vårkänslor..
Hmm, skumt!


Idag har Pontus fått håret klippt och jag har fått mitt färgat, äntligen =)
Vi åkte till Saras salong vid 7 tiden, rätt najs.
Salongen e skit fin.
Måste göra ansiktbehandling och lite sånt snart..
Bygga naglar med.
Allt finns ju där... Även massör och make-up artist =)

Innan salongen var vi och åt hos svärmor och svärfar.
God mat! =)
Fast min mage har krånglat och gjort ont idag *dumma* =(
Det är väl det vanliga - antar jag...



Seal - Love´s divine spelas fortfarande hela tiden här hemma.
Så mysig. Så härlig.
Håller ni inte med?
Vet iaf att både Sara och Carro har laddat ner den efter att jag skrev om den i min blogg =) *hihi*


CARRO : Vi måste åka bort snart, du och jag.
Så du kommer på andra tankar.
Iaf för ett tag. Belive me! =)



Blir strax bingen för min del.
Felizia har sovit ett tag nu..
Vi mös framför Carro Gynning med macka och god dricka...
Felizia är världens goaste.
Dagisfröken sa också att hon kramas och pussas massa på dagis..
För mig är det det finaste man kan ge och få; KÄRLEK!
Det övervinner allt!



Godnatt!

Kommentarer
Postat av: ...

vad bra att felizia ger dig kärlek.. hone världens goaste

2008-03-05 @ 17:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback