Regn

Idag är jag ledig och vädert är urtrist =(



Det regnar och är allmänt grått och trist.
Jag hade tänkt  springa, men det är inget vidare skoj..
Har ingen barnvakt heller...


Felizia vaknade vid 8, sen mös vi en stund innan vi gick upp.
Det blev frukost vid halv 9.. Felizia har kollat på finskt barnprogram sen dess, medan jag har slöat här =P
Min video har tråkigt nog lagt av, så snuttan kan inte se sin favo video film..
Äger ingen dvd, den har Pontus hos sig hehe.
Får köpa en ny när vi flyttar ihop=)
Vi var och kollade på en lägenhet i veckan ju, men de har inte hört av sig.
Ska ringa dem idag och höra why..

Annars vet jag inte alls vad som händer idag.
Behöver handla, för kylen ekar nästan.
Sara ska bara jobba, sen ska vi nog till Ica Maxi.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback