Onsdag

Sitter vid den bärbara och nördar mig =)
Har nyss nattat stumpan..
Måste in och duscha för jag stinker efter min träning..
Träningen bestod bla av "evigheten", I knew it haha..
Menmen..

Idag tittade vi på lägenheten..
Den var superfin men luktade lite äckligt..
Tyvärr var dem osäkra om det vill ha  Pontus eller inte, så vi får leta vidare..
Har satt upp nya lappar och ska ringa något annat nr till ngn som nog var intresserad..

Imorgon ska jag på jobbintervju som receptionst, ska bli megakul =)
Det är heltid, så håll era tummar =p

Saknar min sötnos som jobbar.. <3




På tal om annat; Jag tycker Måns är såååå taskig. Redan hittat ny brutta...
Måns Zelmerlöv är numera tillsammans med Marie Serneholt..
Stackars Månsans ex..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback