Ny vecka..

..nya tag...

Helgen har varit lugn..
Jobbade till 8 i fredags, det var världens segaste dag på jobb!
Mysigt att Pontus och Felizia hälsade på iaf.
Vi fikade lite, sen åkte dem hem till pappa.
Pontus hämtade mig när jag slutat och vi körde hem till pappi och åt Tacos och såg Lets Dance.
Tyckte att Karl-Petter skulle åkt ut ju, men gud vilket stöd han har från folket hemma!
Aja, jag hoppas på Tina och Tony i finalen!
Mest rättvist!

I lördags jobbade Pontus och sen hade han match..
Den slutade 4-4 och Pontus lyckades bli utvisad hehe =p
När han kom hem deckade han och sov fram till 5, halv 6 på kvällen.
Det förtjänade han, för han vilade inte varken i tors eller fre efter jobb.
Vid 7 blev vi hämtade av Pilla och Gervald och åkte hem till dem och såg Melodifestivalen.
Åt skit god jordgubbspaj, måste ha receptet =)..
I Melodifestivalen var startfältet bättre än på många, många år..
Rätt låt vann, trots allt.
Jag gillade Sannas och Fridas låtar med.
Shit vad jag blir berörd av "Empty room".. Ryser i hela kroppen.
Och Fridas låt - där e bara sånt draag! Tror rösterna på henne uteblev delvis för hon är skånsk. Fy skäms!

Igår, söndag, gjorde jag frukost till min lilla familj.
Gröt och ägga-mackor =p
Tänkte ladda inför min match som var kl 2..
Vädert var kanon, iaf till en början, och vi vann med 3-2...
Domaren tyckte vi skulle ha vunnit med typ 14-2 och det andra lagets tränare sa att "det var snällt att våra spelare fick låna bollen lite grann iallafall" haha..
Jag tyckte inte jag gjorde min bästa match.. Passningarna var långt ifrån korrekta och det var tråkigt =(
Men men, vi vann iaf och det är huvudsaken!
Igår kväll kom mamma, pappa och Sara förbi så vi käkade lite kladdekaka. Gottit =)

Idag har jag inte mkt planerat.
Lämnade Felizia på dagis vid 9 och ska hämta henne snart igen..
Ikväll är det träning för både mig och Pontus.
Och jag kan träna på onsdag med!! =) Slutar 17 på jobb då.
Och på fredag blir det jobb 3 timmar mitt på dagen..

Yes yes, nu ska jag dricka lite tee..

Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback