Ny vecka, nya tag.

Måste börja med att rekommendera ett supergott sköljmedel..
COMFORT SOMMARFRISK.
Det luktar så otroligt gott och påminner om alla sommarens dofter..
Har tvättat mina lakan och det räcker att jag går förbi sovrummet så känner man doften från sköljmedlet..
Så himla gott!!



Igår spelade jag match och mitt lag var BÄST!!!!
Vi vann med 5-0 och spelet var helt underbart!
Trots att vi bara hade en avbytare så funkade det hur bra som helst.
Min fot kändes när jag rörde bollen, men som mittback behövdes inte det så mycket =P
Stod mest där bak och tittade på skönspelet från mina lagkamrater..
Vi är så bra!


Efter matchen åkte jag hem och diskade och satte på en maskin tvätt, sen började jag med maten.
Vi åt sås, potatis och schnizel/vegi-nuggets med sallad o sallads-sås till. *muuums*!!!!!!!!
Mega gott!

Sen blev det slapp o mys hela kvällen. Pontus o jag var trötta efter våra matcher..
Pontus stack vid halv 11, så då somnade jag ganska snabbt!

Ska hämta Felizia 12 på dagis, sen ska jag träffa Sara som varit på Teneriffa..
Hon har fått jobb som frisör med, GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback