Ledsen =(

Åhhhhhhhhhhhh.
Jag o Sara var nyss i stallet och såg vissa lektionsryttare bli instruerade av en Grand Prix dressyrstjärna..
Gud vad hästarna gick bra...
Shit, helt sjukt att man inte själv får alla att gå sådär fint..

Det tråkiga kom i slutet..
Annelie som ridit en av hästarna kom fram till mig..
"Skulle inte du rida Carnita???"
Jag bara.. "Vaaa? Ingen har frågat mig..."
Hon bara "Nähä? =S Annika (som höll i det) sa något om Jenny på Carnita, Jenny Ericsson.. Men att hon inte kunde..."
Jag bara "Whaaaat???"
Men Annelie sa att hon kanske hade hört fel..

Jag har ju inte varit på så många ridlektioner den sista tiden, vet inte om de e därför ingen frågat mig, och bara antog att jag ej ville vara med idag.....
Men faen, vem som helst hade ju velat rida för en stjärna..
Det är som om Ronaldo eller Zlatan skulle vara tränare för en fotbollsspelare i fotboll..
VEM VILL INTE DET??

Är så jäfla ledsen att jag är schemalagd varenda jäkla fredag kväll.
Min ridning är en del av mitt liv.
Den betyder så himla mkt..

Och nu har jag kanske missat denna chansen pga mitt jobb.
Okej, jobbet är A och O. Inget jobb - inga pengar.
Men vilken chans jag sumpat....

Kommentarer
Postat av: Elin

fan jag blir helt ledsen för din skull när jag läser det. =/ så jävla taskigt alltihop, både jobb o att ingen sa nåt.

2008-03-13 @ 23:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback