L Y C K L I G !

Åhhhh ser framemot helgen.
Jag älskar helger!
Att göra det jag älskar och umgås med dem jag älskar betyder mest!

Imorgon ska jag rida!
Har ridit i ca 12 år nu och de flesta åren har det varit på fredagar..
Vi har haft så jäkla ball på stallet i alla år..
Förutom ridningen har det varit allt runtomkring.
Kompisarna, kiosken, samhörigheten..

Efter stallet har vi alltid ätit god mat hos pappa till något bra tv program..
Det började redan när mamma också bodde där..
Från början var Josse också med, när hon också red..
Vi träffades innan ridningen, och efteråt..
Träffades även andra dagar för att fixa i våra rykt-lådor haha.
Som vi typ aldrig använde :D
Tråkigt du slutade!! =(

Stallet och hästarna och ridningen gör mig iaf så himla lycklig.
Jag rider med Sara varje fredag och det är något som betyder SÅ mkt för mig.
Därför är jag överlycklig när det löser sig med jobbet..


Imorgon kväll ska vi hem till Lena o Per för Pontus mormor och morfar kommer dit.
Då blir det mat där istället för hos pappa.... Och så ska vi kika på Lets Dance =)


lördag kväll ska vi kanske förbi pappa och äta och se festivalen..
Får se vad han säger..
Eller  så kanske mamma mår bättre så hälsar vi på där =)


söndag är det DM match..
Skulle kanske ha jobbat men det behövdes inte.
Pengar är ju värt mest, i längden...
Men det blir fotboll iaf och det betyder också mkt för mig.
Har spelat sen jag var 6 år..
Spelade med killarna till jag var 13, då var man tvungen att spela med tjejer heheh =)
Kul att Pontus kommer ihåg att vi möts i fotboll haha =D


Jag är så glad att jag har möjligheten att ha ett eget liv också fast jag har Felizia..
Hade jag fått barn som äldre hade den möjligheten nog inte funnits på samma sätt..
Så jag är väldans LYCKLIG över allting.
Bara njuter.


Pontus jobbar mellan + sent pass idag (= bra pengar), så jag funderar på vad jag och Felizia ska göra..
Har iaf tänkt att vi ska bada nu strax..
Vi har nyligen ätit.
Makaroner och vegi köttfärs..
Den var svingod.. Det tyckte vi båda =)


Förresten, ladda ner :
DANNY SAUCEDO - STAY
Svinbra!

Puss å hej så länge.

Kommentarer
Postat av: josse. gösselölli

Hej, Ja de va roligt när vi satt i förråden och städade ryktlådorna, och sen var istallet ikiosken stickan hahaha o hans fru som vi alltid mobba.. BRÖD DU ARMEN! Sen middagarna pitabröd mm vad gott :d hehe.. saknar det..

2008-03-06 @ 20:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback