Igår.

Matchen igår vann vi med 4-0. Spelet var inte så bra som förra veckan men ändå helt okej tyckte jag!
Själv skadade jag min jäkla fot efter ca 15-20 minuter..
Jag och motståndaren sparkade på bollen samtidigt i en närkamp och *ajj*, precis det jag var rädd för.
Jag trodde den var hyfsat läkt, det kändes bra i början igår ; jag kunde slå frisparkar och långa bollar utan att känna så mkt.. Vill undvika närkamperna, just för att jag visste att det skulle göra ont igen..
Och mycket riktigt...............
Fick vila resten av matchen, fy för vad tråkigt!

Efter matchen stack jag till pappa och åt med Sara, pappa och Ingis.
Sara fixade Ingis hår och jag hämtade snutt.
Myspys.

Idag var vi hos BVC och skulle vaccinera Felizia men hennes hosta e tydligen inte helt borta, så Ingela tyckte vi skulle vänta med vaccinet till om 2 veckor.
Hon kollade på mina ögon och sa att det antingen är en bakterie eller ett virus, men jag skulle avvakta.
Mina ögon rinner ganska mycket från morgon till kväll. Känns som om jag sitter och gråter hela tiden.. =S

Efter BVC blev det dagis för snutt och jag åkte till Jennie. Hade bullar med mig så vi käkade god frukost sen gjorde hon ansiktsbehandling på mig. GUD vad skönt =)
TACK så mkt Jensan =)
Ska få dit Pontus med, det är hur skönt som helst.
Ännu trevligare är det med billigt pris =D
Hoppas jag får rätt på min torra hud nu då..
Fick även med en fin bikini hem som inte Jennie skulle ha. Ska köpa den av henne=)
Super söt!

Vid 12 hämtade jag Felizia på dagis.
Solen sken och vädert var allmänt NAJS!
Vi körde till Pontus jobb och hämtade honom sen stack vi till Folkets Park.
Det blev glass, promenad och mys.

Under eftermiddagen har Pontus vilat lite, sen stack han hem.
Jag och Felizia åt och jag fick hoppa över träningen.. Kunde inte ta mig dit och foten e nog kass än så..
Ska jogga själv i veckan och känna efter..
Jag bara hoppas att det är bra till helgen!!
Detta är helt värdelöst ju!! =((
Är redan borta på varje onsdagsträning pga jobb =(
Bullit!


Mm, nu händer inte för mkt.
Snutt somnade vid halv 9..
Hon satt å mös i famn och deckade när jag kliade henne i håret ;0)
Saknar Pontus famn.
Att krypa upp där och bara mysa =)

Ska logga ut nu.
Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback