Godkväll!

Idag har jag inte träffat min älskling alls :'(
I miss him!!
Puss.



Felizia och jag var i stallet i förmiddags medan pappa handlade födelsepresent till Stefan..
Sen åkte jag hem och fixade mig hos pappi för jag skulle jobba 12..
Felizia blev lämnad hos mamma.
När jag jobbat klart åkte jag till mamma..
Nannis sov, så vi läste tidningar o snackade lite..
Jag fick med två nya tidningar *wieee* =)
Vid kvart i 5 hämtade pappa oss och vi åkte till Kjell o Kerstin.
Stefan fyllde 18 år.
Folket där åt smörgåstårta och jag var så avis för jag älskar det verkligen.
Men det fanns ingen utan kött - vilket jag visste om innan jag kom dit - så pappa hade gjort egen mat till mig som jag tog med.  =)
Det blev för övrigt massa kakor, tårta, och gottis där.
Fy på mig som inte skulle äta sånt shit...
Only today... =S

Vi åkte hem vid halv 10 o snuttis sover nu..
Ska upp vid 9, senast, imorgon.
Jag o Älsklingen har match...
Första träningsmatchen för mitt lag imorgon.
Hoppas min fot håller....................!!!!
E lite orolig faktiskt, har fortfarande ont.
Aja. Jag får se helt enkelt =)



Linda.
Tack för kommentaren! =)
Ja, vi får ses med Emma och Sebastian snart tycker jag..
På ett mer barnvänligt ställe =P haha......
 


Ha det super allihopa.
Nu ska jag lägga mig o läsa Solo som jag handlade igår =p

Kommentarer
Postat av: Jennie

låter son en mysig helg ;)

2008-03-02 @ 07:09:33
Postat av: svärmor

tjena
jag fick träffat din älskling idag, datanörden! vi hade fullt upp med att kritisera melodifestivalen och kolla fotboll, så klart..så din älskling var i goda händer,,,hahahaha

puss o kram

pussa lillan massvis med pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback