Gårdagen

Glömde berätta om gårdagen.
Sara och jag hämtade snuttan på dagis..
Felizia blev lycklig och sprang runt som en galning och busade =)
Vi körde direkt till ICA MAXI och handlade lite mat..
Efter det åkte vi hit och åt soppa och bullar.
Felizia hade somnat i bilen så jag bar in henne i sängen sen snackade jag och Sara skit hehe..
Sara har blivit brun. FUSK.
Jag vill också...

Jag var lite seg så jag gick in och vilade när Sara körde hem
Resten av eftermiddagen var lugn..
Vid halv 8 hämtade Sara mig och Felizia, vi körde bort till Pontus och lämnade snutt och sen vidare till träningen..
En rätt lugn och skön träning =)
Gick väl okej.
Var iaf kul att tränaren använde mig i ett exempel "har man en så här bra försvarare mot sig måste man göra si och så..." =) gjorde mig superglad!

Efter träningen blev jag släppt hos mina sötnosar.
Vi käkade varma mackor hos Lena o Per, sen somnade snuttis så vi gick upp.
Det blev en sen dusch för mig o Pontus, typ 12 på natten haha...
Men jag hade tränat så det var tvunget.


Imorse vaknade jag av att Pontus var uppe....
Vi båda skulle upp vid kvart i 8.
Han hade satt igång Felizias gröt och så småningom kom jag o Felizia också upp ur sängen.
Vi alla åt gröt sen gick jag o snutt till bussen o Pontus väntade på sin skjuts.
Jag lämnade Felizia på dagis, sen körde jag Sara till sitt nya jobb. GOOD LUCK ♥

Åkte förbi Lena sen, för att hämta Felizias bilstol.. Nu väntar jag på att kl ska bli 12 - dax att hämta snutt igen då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback