Söndag

Godkväll!!
Har kämpat med att lägga min lilla dotter sen kl 8 men nu ger jag upp..
*grr*
Hon hittar på allt för att slippa stänga sina blå.. för tilfället ligger hon inne hos Pontus i soffan och jag hoppas att hon somnar där..



Vi har haft en mysig idag, min lilla familj.
Vi vaknade först 11 (!!!) och låg och mös i sängen..
Sen blev det frukost och efter det fixade vi oss och åkte till Nova Lund.
Första dagen på rean och svinmkt folk..
Men det var överkomligt ändå =D
Jag shoppade en skjorta, en tröja, en necessär, deo, sminkborttagningsmedel och Pontus köpte två dataspel..
Vi hittade kläder till snuttan med men bestämde oss för att avvakta eftersom hon fyller år snart och vi inte har mer plats för kläder till henne.
Helt sjukt vad hon har kläder.. En byrå med 6 lådor och bara Felizias kläder - och det är nog inte allt för det finns alltid kläder på golvet och i tvättkorgen, *hmm* dax för rensning kanske....!? =)

Yes yes..
Vi kom hem från Nova Lund vid 4 sen har vi slappat..
Jag och Felizia gick till Konsum och handlade massa nyttigheter, och när vi kom tillbaka runt 7 tiden blev det kvällsmacka och Pontus gjorde mat till oss till imorgon, pastasallad.
Vi börjar vårt nya hälsosamma liv imorgon =)
(mitt har redan tjuvstartat, äter vindruvor nu haha)
Oui oui..
Vår plan är iaf att äta hälsosammare och nyttigare samt röra på oss kontinuerligt...
Har slarvats en del sista tiden, faktiskt mkt pga jobb och tidsbrist.
Men nu är det nya tag som gäller!



Glömde förresten berätta om ovädert vi hade här nu ikväll...
Fy för.. Åska, blixtar, ösregn.... =(
I hate it!
Tänkte göra ansiktsmask och bada och så.. men det sket sig pga vädert..
E jätte nojjig med sånt hehe..
Och Pontus e det nog också, han sa att han såg att blixten slog ner i ett hus här utanför oss *hihi* ja, de kanske e så =p

Kikade nyss till snuttan och hon har ÄNTLIGEN somnat....
Det är ju dax för dagis imorgon, skönt med rutiner och så igen efter alla sjukdommar vi haft nu..

Nu ska jag avrunda här, men ha det super..

Kommentarer
Postat av: E

Är ni på Almgården så var det nog i kyrkan det slog ner i.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback