Söndag

Matchdag och jag får inte spela =(
Jag vill, vill, vill!
Men eftersom jag knappt ätit och fått behålla något sen onsdags bör jag nog inte ta ut mig i denna 30-gradiga värmen, I guess..
Hade tänkt vara avbytare och hoppa in då och då, men blev skrämd när jag fick höra att mitt hjärta kan stanna.
Hm, det vill jag inte..
Så jag får lugnt se matchen från sidan och skrika oss till en vinst =)
För vi måste vinna.

Match på torsdag igen. Mot Kvarnby. Då måste jag spela =)
Sen har vi match i helgen - again.

Måste dock invänta provresultaten som visar vad jag och Pontus åkt på för skit.
Vi får svaren imorgon, hoppas jag.
Min älskling ligger fortfarande hemma och mår kasst...
Stackare..

Igår var vi iaf på Bara-badet men var tvunga att åka hem efter 2 timmar då min sötnos och jag blev kassa i magen igen..
Hoppas inte Felizia åker på detta. Fy för isåfall......



Jennie såg Celine Dion igår.
Åhh önskar också att jag hade en biljett.
Jag älskar Celine Dion och det är en artist jag verkligen skulle vilja se!
Next time..

I juli ska förhoppningsvis jag och Jennie åka en runda till Stockholm också =D



Jenny <3 Pontus <3 Felizia

Kommentarer
Postat av: Elin

usch, krya på er!!

2008-06-10 @ 19:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback