Rört på fläsket..

...japp för det har jag gjort idag..
Joggat en runda här omkring.. Och jag gick inte ALLS.
Stolt.
Jag hatar att jogga....
Ja, jag spelar fotboll men där tänker man inte på det på samma sätt även om man springer i 90 min hehe...

Ohh jag har fått dille på Kellogg's Rice Krispies Multi Grain.
Kan äta hur mkt som helst av dem.. Kanske inte så bra nu när min nyttiga vecka börjat, men iallafall bättre än godis och kakor. Goda är dem iaf!

För övrigt har jag jobbat idag och efter jobb hämtade jag snutt hos mamma...
Hon hämtade henne på dagis för hon var ledig =D
När jag och snutt kom hem stod middagen dukad på bordet.
Sötnosen hade fixat och donat här.
Love you <3

Han och Felizia är på fotbollsmatch nu så jag har det lugnt här hemma =) hehe.
Ska in i duschen nu, sen blir det till att diska o fixa sängkläderna.
Imorgon är det löning... GÖTT!
Både Tippy o Servera lön =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback