Midsommardagen...

Då är midsommarafton över och vi börjar gå mot mörkare tider igen *hua*
Vad hemskt det låter hehehe..
Visst, jul och allting som hör julen till är mysigt... men mörkert skrämmer mig...
Vi kan väl få ha det ljust alltid, alltid ? =)
Med tanke på folket i vårt sjuka samhälle nu för tiden så...

Gårdagen var iaf trevlig. Jag, Pontus, Felizia och mamma var hos pappa och Sara..
Vi käkade mat och jordgubbar.... Snackade massa skit och gick ut till den nya lekplatsen där..
Superfin. Kul att det läggs pengar på sånt...
Vi åkte hem vid halv 11 tiden..
Det blev sängen direkt för mig och snuttan.

Idag har min familj varit på Sibbarps marknad med Pontus föräldrar och syskon..
Fick handlat en del strumpor och lite smått och gott.
Jag o Pontus la ut runt 100 lappen på Choklad/godishjul men vann inget som vanligt haha..
Lika bra var väl det =D
Ska börja på "diet" på måndag..
Nej men jag har tänkt sätta mig ner imorgon och planera mat och träning from måndag.
Så nu får vi se om det går att hålla.
Det gäller att ha rätt inställning..

För övrigt sitter jag och småkikar på Hemnet efter hus..
Drömmer om ett hus där jag har hästhagar utanför fönstert..
*villvillvill* =)
Ska bara vinna på lotto först hehe..

Nu måste jag väcka Felizia.. Eller rättare sagt tvinga upp henne från sängen.
Hon har vilat en bra stund nu men vägrar att vakna..
Hon har ju varit dålig sen förra helgen, har haft krupp men är dock bättre nu.
Febern är borta... Det hostan på kvällar/nätter som sitter kvar än, den är väldans jobbig iofs.



Jag ser framemot lönen...! =)
Månadslön från Servera samt en månadslön från Tippy eftersom nde räknar 15-16 varje månad =D
Så jag får nog ut en del (hoppas iaf)...
Bara önskar att jag fick förlängt på Servera.
Har ju augusti ut där änsålänge och möjligtvis året ut..
Men två styckna slutar där nu, så jag håller tummarna!
I really want this! =)



Jag önskar att veckan hade fler dagar än 7.
Min tid räcker inte riktigt till till allt jag vill göra.
Men allting är som det är, och det är  bara att göra det bästa av allt!!

En sak jag tycker är megaskönt är att jag och Pontus låter varandra ha frihet...
Jag åker bort till Sthlm i juli utan några sura miner, och Pontus ska till Sundsvall (kanske) i början på juli..
Man behöver frihet annars kväver man förhållandet.

Nu ska jag gå, men ha det bra.

Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback