Midsommar

Gomorron!!
Life rocks =D

Trivs kanon med mitt nya jobb.
Vi ska snart flytta och allting är bara så bra =)



Idag är det midsommar och den ska firas hos min pappi med min familj..
Har fått massa mat och jordgubbar på jobbet så det är inte så mkt som behöver inhandlas =D
(Man e verkligen bortskämd där..)
Älsklingen jobbar nu men är hemma runt lunchtid skulle jag tro..
Vet inte om vi ska åka iväg till någon park med Felizia så hon får vara med om midsommardans och allt sånt..
Beror lite på vädert.....

Annars blir helgen nog väldigt lugn..
Har inga planer alls.. Så det e superskönt..


GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLA SOM FÖRTJÄNAR DET!!

Kommentarer
Postat av: jayne

ah.. visst är det skönt att vara så lycklig!!

Hoppas du får en bra dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback