Freitag!

Tjena..
Fick gå från jobb vid halv 3 idag för vi inte hade något att göra.
Så skönt.. Skulle ha slutat nu 4..

E hos pappi nu..
Pontus föräldrar ska hit  vid 6 och äta grillat..

Själv ska jag vara här en stund, sen ska jag till Gabs som fyller år.
Vet inte om hon och de andra ska ut idag, men jag skippar det nog.
Tråkig som man blivit =( hehe..

Imorgon ska min lilla familj till ToyRus och kolla fall vi hittar nåt till Felizias födelsedag..
Har knappt träffat älsklingen på hela veckan för han jobbat sent.
Vi har gått om varann tråkigt nog.
Men nästa vecka blir det mer tid tillsammans..

Snart flyttar vi igen.. 1 aug flyttar vi till 3an..
LÄNGTAR!
Bor i ett stökigt hem för tillfället o trivs inte direkt men stök, trots allt.

Och förhoppningsvis blir det mer tid på jobbet efter sommaren! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback