Bakis dag!

Hallå!
Dagen idag har varit dryg..
Legat bakis i stort hela dagen fram till nu..
Var iväg och handlade falafel innan med Pontus och Dennis..

Nu e jag hos pappa med snuttan, mamma e också här.
Pontus ligger hemma o e bakis nu hehe, stackars..

Igår hade Kim o Maria fest för de kommit hem från Australien resan..
Super kul hade jag!
TACK!!!!
Träffade ett gäng från Stockholm hos Kimse..
Så jag o Jennie ska ringa dem när vi ska till Sthlm.
Se om vi får några bra tips..
De bodde mitt inne i stan, 18e våningen ;)


Felizia var hos farmor o farfar och mös igår!
Skönt att ha hjälp med henne när man behöver det!!



Förlåt snuttis att jag deckade och du inte fick tag i mig...
FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT!
Love u <3


Ska va lite social här nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback