Tjolahoppsansa...

Godkväll.....
Har precis mättat magen lite med plättar. Gottit.
Felizia sover och gästerna har gått hem =P

Gabbi hämtade mig vid 4 i eftermiddas..
Jag och snuttan hade somnat vid typ halv 4, så jag sov när Gabs ringde..
Fick skynda på med kläderna och gå ut till henne..
Vi körde förbi OK, [ Gabbi fick hjälp att pumpa sina däck ;0) ] sen körde vi till Linda..
Så liiiten bebis hehe.. Minns inte att Felizia har varit så liten.. Tror iofs inte hon har varit det, för Felizia var 54 cm lång och vägde 4150 g när hon föddes..
Tror fortfarande inte lilla Natalie är så stor ens.. =)
Men man saknar att Felizia var en liten, liten bebis ibland *hehe* fast hon är hur go som helst nu anyway..
Mmm väl hos Linda fikade vi lite och snackade skit.. Hennes kompis Sanne var också där.
Vid 7 åkte vi hem till mig, alla utom Sanne... Det tog en jäääkla tid att få rätt på Natalies bilstol med men lite hjälp från hennes pappa gick det..
Men kvällen var trevlig och mysig =)

Nu ska jag pussa på Pontus som kom nyss.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Jenny=)
Tack för senast, det var MKT trevligt!! Jobbigt med bilstolen bara...hihi men till sist gick de. Får ses snart igen, med Emma & Sebastian då oxå.

Alldeles riktigt, Natalie är inte så stor...förra veckan (21 dagar gammal) så vägde hon 3705. Mysigt med så små bebisar=) men roligt när dem är i Felizias ålder,man kan göra mer då.

Måste bara påpeka "Så det är här du håller hus" brukar kolla din blogg på lunar men den har stått stil ett tag...men de förklarar ju saken,eftersom du skriver här. Bara jag som är tradionell (heter de väl?:S) som håller mig till lunar=)

Sköt om dig! Puss&Kram

2008-03-01 @ 10:49:12
Postat av: Gabbi

hej gumman!
Tack för senast, det var urmysigt det får vi göra om snart igen, nu vet vi ju iallafall hur man får av barnstolen =o)

puss på dig och flisan....

2008-03-02 @ 11:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback