Tisdag

Hallihallå!!
Idag har jag varit ledig så jag har diskat och tvättat..
Dammsugaren står i köket och väntar på att någon ska dammsuga=P
Pontus lovade att göra det i förmiddags men han orkade ej, så vi får se om jag orkar... (annars väntar den på honom efter hans jobb hihihi  =P )

Jennie har varit här nu i eftermiddags..
Vi fikade med skorpor och te..
Ovanligt? Nopp, dricker alltid te här hemma haha =)
Vi kikade på lite info om Barcelona..
Vad som är trevligt att göra där..
Hoppas iaf på fint väder för vi har 5 min till stranden.
Men i slutet av maj/början på juni borde det väl vara fint där..



Nu står Felizia på stolen bakom mig och knackar mig på ryggen, sen asgarvar hon när jag tittar bak...
Hon e så go=) Står och kramar mig nu..
När vi ligger i sängen vill hon att man ska lägga huvudet i hennes knä så pillar hon en i håret och när vi badar står hon bakom en och tvålar in en på ryggen hur länge som helst.. Mega skönt =) haha =p
Hon är så gosig. Ska pussas och kramas hela tiden..
Kommer ibland fram till en och ger en en spontan kram eller puss.
Hur underbart som helst. Hon är ändå bara 1½ år =)
Trodde inte man gjorde sånt i den åldern hehe..
Nu fick jag en puss på ryggen *hehe*....



Igår var det träning och jag tog det lugnt.
Ska satsa allt på söndag! =P

Nu fick jag en puss till på ryggen =P haha..

Mmmm, vi har fått hem den bärbara datan nu... =)
Tack Emma!
Det är rätt underbart, även om det bara är Pontus som nördat sig vid den änsålänge =)

Vill tacka för era söta kommentarer i min blogg!
Fortsätt gärna med det. Alltid kul - så länge ni inte är anonyma..

Ha det så bra!
Puss hey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback