Snuttan är sjuk

Min lilla älskling har feber igen...
39 grader..
Eftersom jag var ledig idag har Felizia också varit det, men jag får ringa dagis och säga att hon inte kommer imorgon..
En feberfri dag minst..
Men jag tror nästan att hon får bli hemma resten av veckan..
Hon är skit kass - hostar hela tiden och näsan har börjat rinna nu med..
Aja, stackars lilla plutta..



Igår jobbade jag mellan 11 och 7, sen stack jag direkt till träningen..
My good vad ont jag har i kroppen nu!!
Kallas träningsvärk :D
Yes yes..
Skönt att vara ledig idag och göra aboslut ingenting.
Imorgon är det jobb igen, möte på morgonen sen jobbar jag hela dagen till vi stänger..
*buhu*
Men sen är jag ledig resten av veckan, som det ser ut nu iaf..

Ni får ha det så bra..

Här kommer bilder på min och Pontus lilla ängel...
Enjoy..

image82

image83

I LOVE YOU SNUTTIPLUTTI!
DU ÄR BÄST!! ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sjukt söt e hon!!
jag träffade henne igår med Sara.Hoppas att det var ok kram Alexandra

2008-02-05 @ 16:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback