Shoppat =p

Igår tog jag med alla kläder hem från jobb som jag lagt undan sen jag började..
Det var tröjor, skjortor, skärp, halsduk..
Sammanlagt skulle det hela gått på ca 2100 men det kostar nu 640..
Inte helt fel =)

Tänkte åka förbi Caroli och ta med mina kläder hem därifrån också..

Nu håller de nya kläderna på att komma.. Massa vårnytt med nya fina färger..
Så man blir ganska sugen på att köpa både det ena och andra..
Och jag är i stort behov av byxor (!!!!!)...... Men det är tråkigast att handla =D

Well well..

Har lämnat stumpan på dagis nu..
Gick vid halv 8 och var hemma halv 9..
En lagom promenad innan frukosten..
Skulle egentligen ha sprungit men jag äger inga joggingskor och det blev lite stressigt imorse *suck*
Mötte Pontus i dörren där nere när jag kom tillbaka, då var det dax för honom att sticka till jobb.
Hann med en puss iaf  ;0)

Det blir jobb i eftermiddag och sen Alla Hjärtans Dag fika hos svärföräldrarna..
Jag och Pontus har inte köpt ngt till varann idag ju, dååligt värre..
Men vi ska iaf boka resa idag till Barcelona.
Sticker 26 maj.
Jennie och Jonte har bokat lägenhet där nere så vi ska åka med dem..
Ska bli skoj =)
Pontus fyller år när vi är där nere, så vi får hitta på ngt mysigt =p

Nu ska jag äta lite frulle..

Pyss hajj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback