Onsdag

Hallå hallå..
Nu sitter jag och käkar macka och dricker tee...
Gick och lämnade Felizia vid halv 8 och kom hem halv 9, så det blev en timmes promenad...
Lite nyttig känner jag mig iaf =)

Idag är det jobb för hela slanten..
Efter jobb är det ljusparty hos Lena..
Jag älskar ljus och ljusstakar och allt vad det heter=))
Har dock en förmåga att förhandla mig på det och sen inte ha någon plats över att ställa det..
Men men..
Ska bli mysigt iaf.

image85




Stackars Felizia har blivit förkyld igen =(
Vi var hos doktorn med henne igår, och han fick nätt och jämt kollat henne.
Hon har läkar-skräck sen den förra doktorn, men allt var bra med henne..
Vi ska dit så fort hon blivit frisk så hon kan få sin vaccination då istället..
Sen ska vi kolla hennes vikt runt 2 års åldern så hon följer sin kurva, eftersom den svängt ner lite..
Hoppas bara Felizia slipper allt med feber och så denna gången...
Hennes ena öga rann en del igår och idag var det kladdigt så vi får se var det leder..

Själv har jag också börjat känna att en förkylning är på g..
Nyser hela tiden och näsan är täppt.. Tråkigt=(

Nu ska jag gå.
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men om hon har ögoninflamation så får hon ju inte vara på dagis? Smittar ju som fan.

Postat av: Jennie

Hello sweet....
kul att träffa dig igår på ljuspartyt...Vi fick juh handlat en del =P hehe vi med våra ljus!
Kram

2008-02-21 @ 09:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback