Ny vecka

Godmiddag allihopa..
Ny vecka, nya tag.

Helgen har varit lugn och mysig.
I fredes red jag Titan, det gick sådär, men jag är ändå jäfligt nöjd med "slutorna" som vi gjorde ;0)
Efter det åt jag och Snutt pizza hos pappa innan vi åkte hem och såg Lets Dance med Carro.
Baby kom vid 23-tiden efter att ha haft folk hemma hos sig..

I lördags hade älsklingen match på förmiddagen som jag och Felizia kollade på..
Efter det åkte vi inom hans mormor och morfar på en liten fika, och sen hem till pappa där vi dumpade bilen.
Per kom och hämtade oss så vi åkte hem till dem och åt och hade trevligt..
Såg Melodifestivalen, spelade nya Buzz-Hollywood och åt onyttigheter =)

Igår åkte vi med Micke och Pilla till Mobilia och fikade på Espresso, sen shoppade jag och älsklingen skor.
Fotbollsskor och mega söta vår skor! Jätte nöjd =)
Tur vi hade vår Nanny (Micke)  med oss som såg till Felizia =p haha (hon var överallt och ingenstans den damen..)
Igår eftermiddags tränade jag, först en timme inne sen en timme ute..
Pga min fot kunde jag inte träna fullt ut, tyvärr, men det är träning idag med så jag får hoppas det går bättre =)

Ska hämta Felizia på dagis om en timme sen ska jag köpa en bärbar data av Emma =)
*wie* =)




Tack Baby för din kommentar i det tidigare inlägget.
Love U!

Kommentarer
Postat av: Eva Svenvallsson

Hej Jenny!
Jag läser din sida dagligen och jag tycker att du är jätteduktig på att skriva och du skriver bra. Sen får jag reda på hur det är med den lilla snäckan och hur det går för henne på dagis och hennes framgångar i "snackandet". Kul att du har fått jobb och att du trivs. Ha ´det bra
Pussa Felizia från mig.
Kram Eva

2008-02-25 @ 15:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback