Måndag

Godkväll alla söta människor där ute!
Hoppas er dag har varit underbar idag..

Min har varit lugn..
Felizia väckte mig vid 7, halv 8 imorse på min lediga dag *huaa* hehe..
Seg var jag men jag gick upp efter lite om och men hehe..
Vi åt frukost.. sen har vi myst hela dagen..
Sett på filmer, handlat, ätit, vilat =)
Vi blev hämtade vid 5 tiden och åkte till Almgården..
Åt lite, sen har jag myst med Baby och så..
Felizia är kvar på Almgården och jag e hemma all alone..
Fick med mig en heeeel bunt tidningar.... ME LIKE =)
Snacka om att jag ska frossa i tidningar nu...
Har tänkt sova ut en stund imorgon, får se hur länge det blir hihi..
Ska ringa chefen och höra hur vi gör på jobb ons/fre nu i veckan..
Sen ska jag till tandläkaren 14.30 imorgon. Blä.
Hur ofta är jag där liksom...
Snuttan ska till BVC på läkarbesök.
Ååå lycka till snuttis ♥




Det är så skönt att här är städat hemma. Jag mår så mkt bättre av det..
Ska verkligen göra allt för att hålla det såhär fint nu..
Det är inte lätt med en dotter på 1½ år kan jag säga er..men jag ska försöka..
Det är knappt lönt att städa för allt åker fram igen, och så länge hon inte har ett eget rum finns det inget att säga emot.
Hon får stöka fram så mkt hon vill när hon leker... =P
(fast mamma är glad om hon inte stökar fram FÖÖÖÖR mkt haha)

Aja...
Ska bädda ner mig i sängen med mina tidningar nu!!
Seeee yaa!!

Puss på mina darlings!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback