Lördag

Jag mår konstigt.
Blä.
Har haft magvärk från och till i flera dagar, är yr och snurrig och mår illa från och till.
Är hungrig hela tiden och äter som en häst..
Hela jagär uppblåst som en ballong.
Vad är det med mig?!  =S
Har fått en knuta bakom örat nu också (antagligen fettknuta) så jag måste ta tag i min kost PÅ RIKTIGT.

  • Ska handla hem massa nyttig mat och inte ha något onyttigt hemma.
  • Ska handla massa vegi och fylla frysen
  • Ska äta mindre mackor och småäta mindre.
  • Ska bli hälsosammare för jag mår icke så bra.
  • Ska köpa tillskott också, det som behövs.. Iaf för att jag inte äter kött.

Aja, igår jobbade jag hela dagen och idag jobbade jag 12-3..
Nu väntar snart middag hos svärmor och svärfar..
Gott!

Får se vad kvällen har att erbjuda..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gravid kanske;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback