Hemma.

Är hemma igen efter den lilla promenaden..
Cyklade först och hämtade Felizia på dagis.
Det hade gått bra idag, åt bra och sov bra.
När vi kom hem knackade jag på hos Emma och sen gick jag och Felizia upp och hämtade vagnen..
Vi gick bort till bankomaten och tog ut pengar, så nu vid 5 kommer Emma med den bärbara datan.
Ska bli så najs =)

Tänkte börja med maten nu, är hungrig..
Felizia sitter och kollar på "myrorna" på tv hehe..
I fredags blev hon skitsur på mig när jag såg Lets Dance och hon inte fick se sin film.. =p

Kommentarer
Postat av: L.

Hej Jenny!
Brukar kika in och läsa din blogg lite då och då. Har bara en liten fråga, hoppas du inte har något emot den :) har jag förstått rätt att du och Pontus numer är tillsammans fast ni är särbo? Blev lite förvirrad :) kram på dig

2008-02-25 @ 18:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback