Gomorron..

Sitter här med min skål fil..
Har precis lämnat snuttan på dagis..
Hon är så otroligt duktig.
Från dag ett har hon gått till personalen direkt utan gnäll. *stolt över dig stumps*

Cyklade dit och vädert var bara så skönt..
Kallt, vindstilla och frisk luft..
Skönt att få lite motion innan frukosten..



Är ledig idag och jag ska bara ta det lugnt..
Fixa lite här hemma - röja undan, diska och så..
Jag och Pontus har blivit skitduktiga på att göra saker nu.
Lagar goda middagar, diskar, tvättar, plockar undan o har oss :D
Får hoppas att att syns snart iaf.
Det lyckas alltid hamna kläder överallt ändå - äger vi såå mkt kläder?! =S

Yes box.
Igår var det jobb och träning.
Ångest när träningen inte går bra.
Blä.
Men jag längtar till cupen i helgen, om man nu blir uttagen =)
Sen såg jag att man kan hyra häst på sportlovet (viiiilllll) men jag jobbar då ju så...
När är sportlovet ens?

Nu ska jag surfa vidare =p
Ha det så brauu.

♥Bejbii♥Snuttii♥


Kommentarer
Postat av: Elin

sportlovet börjar på måndag.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback