40 grader.

Igår steg min lilla älsklings feber till 40 grader på eftermiddagen..
Fast hon hade vilat i 1½ timme ville hon bara ligga hos mig och sova..
Ringde sjukvårdsupplysningen som rådde mig att åka till Ahlmansgatan (jour vårdcentral)..
Vid 7 lämnade Sara bilen och jag, Lena och Felizia åkte dit..
När kl var 8 vara vi klara (!!!!!).. helt sjukt - med tanke på att hela rummet var fullt med patienter när vi kom..
Så vi gick före rätt många.
Läkaren sa att det bara var ett virus, men vi skulle hålla koll på febern..
Efter VC åkte vi till Almgården och fikade och jag och Felizia väntade på Pontus..
Han kom med Micke vid halv 10 och vi åkte hem vid halv 11.
Pontus hade tagit med Proviva och Yoghurt från jobb *mums, me like* =)



Idag hade vi möte på jobb kl halv 9..
Blev bjudna på Espresso frukost gooott!! =)
Efter det skulle jag ha jobbat från 12-20.15 men snälla som mina arbetskamrater är så ställde dem upp och tog min tid, för jag har knappt sovit inatt + att Felizia var hemma med hög feber..
Är så tacksam!

Nu tränar Pontus och jag ska lägga Felizia..
Sen är det fotboll och jag ska göra varma mackor till Pontus o mig tänkte jag=)

Ha det bra så länge
Puss hej


Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahaha.. hamstern.. jadu jag skickade ett sms till honom o gav honom min msn. Men det skulle jag ju aldrig gjort för då fick han mitt nummer. Han ringde mig klockan 8 en lördagmorgon o snackade oavbrutet i en kvar! jag hann inte säga ett enda ord mer än "mm" och "okej" helt galet.. ska inte svara nästa gång han ringer. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback