<3 Carnita <3

Älskade vän....
Jag kommer sakna dig så oändligt mycket.
Du var den största anledningen till att jag kom till stallet med ett stort leende och ville rida.
Jag kunde alltid lita på dig och det var dig jag tävlade.
Det var dig jag gosade med, det var dig jag befann mig hos.

Jag hade drömmar om att köpa dig.
Hade planer på hur duktiga vi skulle bli tillsammans =)

Du är ju bara 9 år.
Varför måste du redan lämna mig och oss här på jordelivet?
Varför du som är så go och fin och underbar att rida?
Du är underbar på alla sätt och vis.
Jag ville ju hjälpa till att sätta igång dig.
Bara vara i stallet och pussa på dig.
Satsa på ridningen efter hösten..
Men det finns ju ingen anledning mer.
Jag ville ju satsa med dig...

Hoppas du snart ska slippa lida mer..
Och att du får det bättre där du hamnar!

Det kommer att bli tungt och tufft att gå till stallet varje vecka.
Stallet som annars varit ett favoritställe att komma till.

http://www1.idrottonline.se/templates/Page.aspx?id=42954

Du finns i mitt hjärta och kommer alltid att göra.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Så tråkigt tjejen

2008-08-20 @ 00:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback