Vad nu då?

Mysigt kalas igår hos Nellie.
Grattis till dig än en gång ;)



På vägen hem fick jag skitont i magen och vid 12 inatt åkte jag in till akuten men rygg- och magsmärtor..
Blev hemskickad igen för dem inte ansåg att jag behövde vänta där hela natten - skönt det..
Försökte äta lite när jag kom hem, det blev en halv rostad macka och vatten..
Höll på att spy upp det direkt igen, men jag klarade hålla det och somnade skönt gott strax därför..
Har mått bättre idag, men var nyss hos VC. Läkaren sa att det antagligen är förkylnings-viruset som spökar, i annat fall ska jag höra av mig igen. Så vi får se..

Snart ridning och jag hoppas det går bra..

Får se vad som händer ikväll!
Söt är hos pappa.

Kommentarer
Postat av: Èmelie

Usch då gumman.
Tack för ni kom och tack för presenten.
Krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback