Måndag

Ahh jag e så förkyld...........
Tror det e min älskling som har smittat mig *buhuu*
Men nu e hon snart frisk och det e huvudsaken :D

Och jag är så klumpig.
Skulle vara smart och sova med 3 kuddar inatt, för att kunna andas pga förkylningen, men idag vaknade jag med sjuukt ont i nacken =((( Så dum jag e..



Sitter hos pappa nu, gick hit vid 10 tiden...
Värdelöst att vara hemma utan möbler =(
Lånar datan här till lite nödvändiga saker nu =)

Ikväll är det möte på fotbollen....
Tänkte försöka träna idag, men jag hoppar nog det med tanke på förkylningen *suck*
Hoppas på att få spela på onsdag ändå =P



Igår såg jag, Sara, Alex och Sandra "På smällen".
En bra och rolig film =)
Kände igen mig lite i den.. Men det e väl för man har barn så.... =)

Men den är värd att se och speciellt för alla k i l l a r där ute..
Så det var bra initiativ av Hannes och Engan att se den trots allt :D

Kommentarer
Postat av: Alexandra

buuuuu

2007-09-03 @ 11:42:27
Postat av: Èmelie

Inga möbler?
Vart är dom då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback