Tisdag

God eftermiddag alla söta läsare..
Läget är stabilt här..
Är hos pappa med snuttan nu..

Vi vaknade vid halv 9 imorse.
Gick upp och käkade frukost, hängde tvätt och plockade undan lite..
Efter det åkte vi och hämtade bilen och drog till sötnosen.
Fixade lite grejor på datan och gav Felizia mat och så, innan vi stack till Netto.
Det vi skulle ha var slut, så det var bara att åka vidare till Netto i stan.
Efter det körde jag honom till jobb och sen vidare til Nettan.
Kikade på hennes tv och nu e jag här..
Ska ut och gunga lite med snuttisen..

Får panik på att min hele telefon inte funkar.

Jag vill ha en data nuuu.



Längtar till lördag då det blir helkväll med matlagning och massa mys :D

Älskar tankarna och drömmarna vi har.
Hoppas de blir verkliga någon dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback