Stan och Toblerone

Tjolahopp!!!
Dagen idag har varit mysig och jag har fått lite vettiga saker gjorda..

Det började med att jag mötte mina sötnosar i stan vid lunchtid.
Vi gick och köpte mat till vår snutta och satte oss på Graffiti.. Gottit, det var längesen :D
Efter det mötte vi Jonte och snackade lite, och sen drog vi vidare till Espresso..
Cheesecake för min del, som vanligt där.. =P
Pernilla kom dit efter sin skola och busade lite med Felizia.
Efter det följde Pontus med mig till Sweden Models och Snuttan åkte hem med moster..

Nu ikväll har Pontus hjälpt mig att få ordning på min data och Internet här hemma =D
*tack* =)
Ful möbel men nu e den på plats hihi..

Sitter och käkar Toblerone nu, ett mega stort som mamma handlat med från Kreta.
Döö mäktigt är det..
Ska hämta lite mjölk nu - ääälskar mjölk!

För övrigt sover min ängel och jag ska snoka vidare på nätet nu..




Här kommer en söt bild på "min" söta polle. Hon vägrade ta fram båda öronen. Sötnos.

Carnita
image53

Tack Pontus för du var med mig i stallet hela dagen i söndags.
Du är en ängel.
Tack Mamma och Pappa för att ni var där i flera timmar och tittade.


I Love You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback