Söndag

Godmorron allihopa...
Nu sitter jag och snuttan hos vår sötnos, medan han jobbar...
Vi hade mega mysigt igår..
Mötte honom på B&W efter hans jobb, så handlade vi mat till kvällen..
På vägen hem till babe fick jag ett tråkigt besked, en granne till pappa hade gått bort..
Beklagar..
Väldigt overkligt - som det alltid är....
Många tankar far runt i ens huvud, det är lättare än man tror att ett liv slocknar och det är oftast när man minst anar det.
Usch ja..
Vi gick iaf hem till Lena & Per sen för jag skulle ringa stallet..
Anmälde mig till en dressyr tävling nästa söndag =)
Hoppas jag får min ängel Carnita.
Vill köpa henne =D

Efter det satt vi lite vid datan, och sen gick vi ut med snuttan och lekte..
Vid halv 7 började vi med maten...
Blev riktigt gott och väldans mättande..
Myspys.
 
Felizia somnade vid 9 igår, då kollade jag och Baby på fotboll och så...
Skönt att vi fick in bra rytm på Felizias dag igår, dessvärre vaknade hon imorse vid halv 4 och var vaken 1-2 timmar..
Undrar vad det beror på, att hon är hungrig eller något annat?
Hon låg vaken ganska länge och verkade inte mega trött..
Någon som har någon fundering?

Nästa helg är det fullt upp för min del =)
Underklädesparty, Danny och tävling!!

http://Pillert.bilddagboken.se/index.php?main=L3Avc2hvdy5odG1sP2lkPTk4NTU2NTI1JnQ9MTE5MDQxMjAwMSZjdXJyaW1nPTQ= 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback