Massa myyys!

Godkväll..
Dagen idag har varit mysig.
Imorse vaknade jag upp bredvid en ängel utan vingar vid namn Pontus.
Vi blev väckta av vår söta lilla prinsessa vid 8 tiden....
Jag var så trött för jag var vaken en del med henne inatt..
Jag gick upp och värmde hennes välling och sen sa Pontus att jag fick gå och lägga mig igen - att han kunde ta henne.. Så himla snällt för det behövdes verkligen!
Jag somnade om till halv 11 tiden, då kom sötnosarna in och mös med mig sen gick vi upp och åt..
Efter det badade vi och kramades lite framför tvn..
Vid 1 tiden stack jag och Felizia hem, hon somnade på vägen - trött som hon var..
Väl hemma tog jag det luuuugnt.. =)
Har mega mkt disk men var min ork är vet jag inte.
Har slappat och umgåtts med Nannisen hela dagen. Hon är som en terrorist ibland..
Tömmer skåp och lådor på det mesta - och omplacerar i princip allt. *hihi*
Vid halv 6 gick jag och Nannis hem till pappa.
Gabbi hade redan kommit dit.. *sorry* =P
Sara och Diddi stack till Ica Maxi och handlade och vi busade hos pappa så länge..
Pontus blev upphämtad på hemvägen från Ica och sen satt vi och åt godis, snackade och hade allmänt trevligt och mysigt  hos pappa=D
Mamma kom vid 7 tiden och Saras danskompis med *haha*.....
Trevligt värre. Musik, dj, dans, äpplekaka, godis.

Jag, snuttan och Gabs stack därifrån vid halv 10 tiden.. Snackade lite skit i hennes bil medan vi väntade på Pontus..
När han lämnat sina kläder gick jag och Felizia upp. Det var kallt ute. Brr.

Nu sover min lilla ängel och jag slappar här ;0)
Väntar på Pontus som nog dyker upp om en timme eller två =)

Bra avslutning på en bra dag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback