Lördag och söndag

Lördag:
Vaknade vid halv 9 och var ganska trött..
Vi lyckades somna om till 9 halv 10 tiden då vi gick upp och åt..
Sara hämtade oss vid 20 över 12..
Jag lämnade Felizia hos pappa och Sara och jag åkte och tränade.
Vid halv 3 stack vi hem till pappa och fikade och sen åkte jag och Nannis hem..
Hon vilade en stund och jag gjorde vid mig..
Åkte tillbaka till pappa vid 6 tiden..
Sa hej till Ingis som blev fixad av Sara inför kvällen..
Jag lämnade Felizia hos mamma vid 7 tiden och sen drog Sara, Ingis och jag till St Getrud där vår lagfest skulle vara..
Det var en skit trevlig kväll..
God mat, roliga lekar, prisutdelningar och party..
Vissa drack mer än andra hehe..
Jag fick pris för "årets comeback" och mamma fick för "årets trognaste" hehe..
Sara mötte Josse vid 12 tiden och drog vidare till Slagt och jag åkte hem med Jeanette strax efter..

Söndag:
Vaknade 8 imorse av Felizia och jag var utvilad..!! Så skönt!
Gick upp och gjorde välling till snuttan, sen gick vi och handlade vid kvart i 10.. Skönt väder..
Var hemma vid 11 igen och kom på att jag glömt handla det viktigaste - vällingen hehe..
Åt bullar och lekte ed Felizia.
Vid 1 somnade vi båda två..
Sov till 2 tiden, då jag gick upp och fixade lunch till Felizia.
När hon hade ätit klart tog vi det lugnt och efter en stund gick vi till lekplatsen på Ellstorp och lekte..
Sen blev det en runda inom Willys och hem igen..
Fortfarande skönt väder och frisk vind..
Väl hemma igen åt Felizia och vi badade och tog det lugnt..
Nu har jag fixat salladen och väntar på Pontus..
E svin hungrig, men jag får vänta med maten till han närmat sig Malmö lite..

En mysig och trevlig helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback