Idol

Evelina åkte ut.
Jag borde vara nöjd, för jag var ganska bestämd att jag tyckte att det var hennes tur - innan - programmet.
Men idag gjorde hon bra ifrån sig och den som borde åka ut enligt mig är Sam.
Har inte riktigt gillat honom från början.
Visst han har en väldigt unik röst, men rösten och hans framträden fångar inte mig.
Maries röst är underbar. Om man blundar och lyssnar skulle hennes röst lika bra kunna tillhöra några av de stora kändisarna i USA - så bra sjunger hon.
Kristoffer har också en väldigt orginell röst. Den är härlig och så men hans framträde är ofta bara okej, tycker jag.
Jag tror att de tre sista i Idol tävlingen är Amanda, Daniel och Kristoffer.



Nu har min sötnos kommit hem från kalaset..
Hon sov när farmor och farfar lämnade henne - man märker att hon e helt slut =)

Saknar min andra sockertopp..
I misssssssss yoooooooooooooooou!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback