Idol och taco

Godkväll!
Sitter hemma hos pappa och väntar på honom...
Han ska köpa med saker till taco...
Det vattnas i munnen på mig, jag ä l s k a r taco =P


Idag red jag Titan och äntligen lossnade det lite..
Har gått dåligt nu flera veckor i rad..

När jag kom till stallet såg jag en lapp om Klubbmästerskap i Dressyr och vem som kvalat in sig..
Överst på listan stod MITT namn!!! =)
Blev chockad och jätteglad.
Hade fått mest poäng pga en vinst och en tredje plats i tidigare tävlingar i år..
Så nu måste jag fundera på om jag ska vara med.  
Programmet är LA 1:2007!!!!
Shit... Från början tävlade jag alltid Lätt C och i förra tävlingen var det Lätt B, och nu Lätt A!!!!!
Lätt A innebär mer avancerade saker...
Huuuh.. Det är inget snack om vilken häst jag väljer iaf, inte så svårt att lista ut ;0)
Carnita ligger ju mig varmt om hjärtat..
Titan är en annan favorit..
Tror inte jag får Carnita i g e n, har haft henne på de sista tävlingarna ju hehe..

Mmm så e läget..
Saknar mina två gullepluttar..
Den ena är på kalas och den andra i Eskilstuna.. :'(
Men Nannis kommer snart iaf... =)


Åååhhh nu får pappa komma så vi kan fixa till tacosen=D

Yes, han kom nu...

Ciaaooooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback