Helgen, ny tränare..

Gud vad gott det e med tacos =)
Jag och Pontus åt det igår och nu har jag precis ätit upp resterna..

Helgen har varit megamysig med våra familjer, älskar det =)

I fredes red vi först, jag hade Majeur och det var kadrilj - gick skit dåligt =(
Efter det åt vi grillat hos pappi. Mega gott. Sen var det Idol och godis *me like* hihihi =P

I lördags kom mamma förbi en snabbis på förmiddagen, sen åkte min lilla familj med Lena och Per till Klagshamn för att gå lite med hundarna. Skit härligt väder.
Efter det gick jag och Pontus upp och vilade medan vår älskade dotter hjälpte farmor och farfar med middagen.
Vid 4 var det dax för middag och jag smakade b l o m k å l s s t u v n i n g. Blomkål som jag avskytt i alla år - pga dåliga dagisminnen.. Men en tugga gick ner, smakade inte så mkt.
Sen var det fotboll, godis, Buzz, och mys.

Igår spelade mamma, Sara och min familj bingo här hemma =) Var illa tvungen att sälja 2 lottor var på klubben förra veckan. Som vanligt vann man ingenting hehe, men det var mysigt ändå. Popcorn, tortillachips och dippa.

Idag har jag, Felizia och Pontus myst fram till 1 tiden då Felizia och Pontus åkte hem till honom...
Jag började städa direkt när de stuckit - dammsög, dammade, hängde tvätt och plockade undan här. Ser ju ut som ett bombnedslag när snuttan röjt rundor hihi <3  Sprang ner med skiten i soprummet och nu slappar jag här.. har precis ätit upp tacon och funderar på att sätta in lite kanelsnäckor i micron. Så gott. 
Jag är verkligen ett fan av sötsaker.. (TYVÄRR!!!) 

Har ett par nya tidningar liggande i sängen också, Hänt Extra och Solo...
Älskar att ligga och läsa i min ensamhet och kränga godis... =)


Ikväll är det träning igen. Vi har en ny tränare på "prov" där idag, så vi får se hur det går.
Han verkar iaf sjukt bra och seriös så jag hoppas på något bra.
Annars tjatar ju Jonte på mig om Kvarnby..
Det tråkiga är att Sara nyss läste att vår träning inte e från halv 9, sååå seeeeeeeeeeent =(
Blir bara en lång väntan tills dess.
Dessutom e träningen utomhus, usch...
Well well, vill man bli något bra måste man satsa =)

Jag och Älsklingen har kollat lite på hemnet de sista dagarna, och idag hittade vi ett hus som vi kanske ska på visning till för skojs skull. Drömma får man =)

Yes, men nu ska jag värma kanelbullar, ha det superduper allihopa.
Ta hand om dem ni älskar.

Pusspuss Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback