Dålig..

Är dålig på att uppdatera, förlåt..
Men har viktigare saker för mig än datan numera =)

I förmiddags var vi ute med Emelie och Nellie och lekte lite, kul för Felizia med någon jämnårig...
Nannisen sover i soffan nu och Sötnosen var nyss hos läkaren. Stackare..
Jag har träning ikväll men jag får se.. svin kallt ute och det känns som jag håller på att bli förkyld..
Satsar nog på nästa vecka med den ev. nye tränaren istället =)

Igår lagade jag och Pontus en mumsig potatisgratäng.. Vi har överträffat oss själva :D
Hehe..
Idag blir det nog soppa och äpplekaka till efterrätt =D
Gottit.


Vill att de från jobb-intervjun ska ringa nuuuu...
Vill vill vill!




Vår lilla docka har blivit stor =)

image48

image49


Kommentarer
Postat av: Lena

Världens goaste lilla dam......

2007-10-15 @ 08:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback