Torsdag

Goddagens alla söta...
Jag kom hem från jobb för en stund sen och nu slappar jag lite här, det var längesen känns det som..
Lena sa att det var ok att Felizia hängde med ut med hundarna - men hon kommer snart, min lilla ängel..

Jobbet är ganska drygt och segt - men vilket jobb är inte det? =)
Märker att jag blir segare och segare varje morgon... Tur Lena kom upp här strax innan 6 imorse, annars hade jag nog försovit mig...

Livet flyter på och allting känns bra =)
Fotbollscup i helgen, tävling helgen därpå - samma dag som jag fyller år (lite ångest men men)..

Jag och min Bebis kikar på 3or nu.
Vet att allt hade blivit så bra..
Vi har det så kanon tillsammans..



Ni som inte har hört av er om underklädespartyt - gör det snarast!
THANK YOU =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback