Tisdag kväll =)

Sitter och myser med min lilla snutta hos älsklingen..
Väntar på honom, han är på jobb..
Har diskat nästan all disk till honom - det förtjänar han! =)
När han kommer hem blir det mys, chips och film..
Ahh, me like =)

Idag har jag provjobbat på båtarna i hamnen på båtarna, det funka bra och jag ska fortsätta.
Var bara sviiiinkallt imorse, för mellan 7 och halv 8 stod vi ute och väntade på att båten skulle lägga till och fyy vad det blåste...
Men jag börjar iaf imorgon =)
Har inbillat mig att jag vill börja jobba i affären på båtar haha.. =)
Ska kolla upp det..

Idag ringde jag förresten Nilssons i Svedala på jobb och det var kul för Vera svarade..
Hörde först inte det, men efterhand kände jag igen rösten haha =D
Skoj skoj!



Saknar min snuffis.
Du är så snygg och go och underbar!
I love you! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback