Söndag

Godkväll allihopa..
Har nyss käkat middag med snuttan och nu äter hon lite äpple..
Sitter här och har inte duschat än, blir ett jäkla liv på lilltösen då.. hehe men får pallra mig in =)

Cupen idag gick inte för bra, och fn blir så arg på mig själv.
Vet att jag kan bättre men får inte ut det *suck*...
Aja..
Ny cup nästa helg - om man är uttagen..

Mysigt att jag hade min familj på plats.. Felizia håller ju låda överallt hon är  hahah=)
Inte stilla i 2 sekunder hihi..
Men det e sååå skönt att hon är så social och går till de flesta..
Hon roar sig själv och leker med alla som vill =)
I love you snutti!!!! <3

Felizia blev jätteledsen när Pontus skulle hem till sig..
Awww..
Men han ska jobba tidigt imorgon så vi får ses efter det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback