Onsdag

Goddagens..
Sitter och diskuterar Felizias dagis med Josse, hon jobbade där igår och nu har mina nerver lugnat sig lite =) hehe..
Får bara hoppas att La Familia e friska på måndag..
Felizia sover nu och har feber..
Pontus e hemma och vilar - han e också sjuk..
Änsålänge jag e frisk *peppar peppar*..

Annars händer det inte så mkt i mitt lilla liv..
Var hos Pontus igår och inatt vaknade snuttan vid 3 tiden och var sjukt varm.
Då hade hon 39,6 i feber..
Sen var hon vaken till halv 7 då jag skulle gått och jobbat men jag fick hoppa över det och ta hand om min lilla sjuka snutta..
Eftersom Pontus e kass också så e det inget kul att behöva göra allt för mkt..



Sitter och funderar på vad jag kan laga för god mat till mina sötnosar.
Korv Stroganoff har jag vatt sugen på länge.
Kan man tina djuuup fryst falukorv i micron?
Haha =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Blir nog inte så bra att tina fryst falukorv =\ Kan ju bli kokt... VI ska ha korvstroganoff å ris :P

2007-11-28 @ 16:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback